piątek, 17 lipca 2009

drugie życie łańcuszka

Ku dezaprobacie mojego Męża należę do kolekcjonerek tzw. "przydasiów", których wyrzuceniem grozi Małżonek za każdym razem, kiedy twórczy nieład wymyka się nieco spod kontroli ;) Ale np. taki łańcuszek od metek może się bardzo przydać, nawet do kartki na urodziny złośnika ;)

Mein Sammeln von Sachen, die ich so zu sagen "irgendwann nutzen werde" ist auf Mißbillugung meines Mannes gestoßen. Er droht manchmal diese Sachen wegzuwerfen, wenn sich die "schöpferische Unordnung" der Kontrolle entzieht ;) Aber z.B. solches Kettchen kann man nutzen, sogar zum Machen einer Geburtstagskarte für den Brausekopf ;)







2 komentarze:

  1. nie wpadłabym na pomysł takiego wykorzystania łańcuszka!! super! Bardzo fajna kartka
    Podoba mi sie dwujęzyczność Twojego bloga; przeszukiwałam kiedyś internet by znaleźć jajkieś ciekawe strony niemieckojęzyczne ale niewiele znalazłam. Ciesze sie więc, że będe mogła poczytać u Ciebie, bo gdy się języka nie używa, słówka niemiłosiernie szybko umykaja.
    Bardzo proszę o namiar na pania od nakrętek, o której pisałaś na moim blogu. Mój mail: assik@o2.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie łańcuszki ale wykorzystuje je mniej artystycznie (niestety, bardziej praktycznie) jeśli chodzi o mężów kobiet które mają chomicze zapędy to fakt są w ciężkiej sytuacji ;D
    dzięki za odwiedziny i miłe słowa pozdrawiam Kate!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...