piątek, 12 lutego 2010

słodko-gorzki dzień

Ostatnio mam na głowie tyle spraw związanych ze studiami, że na blogowanie czasu braknie :( Ale na razie efekty są :)) W obu indeksach wpisów przybywa, ale przede mną jeszcze trzy przedmioty do zdania. Trzymajcie kciuki! :))

W międzyczasie tak zwanym nie mogłam jednak trochę nie poskrapować ;)) Ponieważ to na razie niespodzianka, mogę ujawnić mała zajaweczkę efektów moich zmagań z nową kolekcją Amber.



Słodko-gorzki dzień z tytułu był wczoraj. Pączka zjadłam aż jednego, ale słodkiej tradycji stało się zadość;) Ale wcześciej spędziłam popołudnie na urazówce czekając na szycie stopy i usztywnianie palców...:( Jestem wiec teraz nieco pokiereszowana, ale liczę, że wszystko ładnie się zagoi, choć teraz boli bardzo niefajnie :((

Ale, ale: chwalę się i dziękuję najmocniej za wspaniałe prezenty od Was, które są miodem na moje serce:)) Od Duni i Offcy Kasi dostałam urocze wyróżnienia :)) Buziaki dla Was Dziewczyny:** Cieszę się, że mnie tak podbudowujecie:))











Ponieważ ostatnio przekazywałam wyróżnienia, ale tylko pięciu osobom, więc dziś przekaże te powyżej w ręce kolejnych pięciu inspirujących mnie babeczek, do których zawsze zaglądam (czy to na bloga, czy do forumowej galerii) z podziwem:)) Wędrują (albo też z uciechą wracają;) do:


Tyle na dziś, życzę Wam udanego weekendu! :*


2 komentarze:

  1. oooooooo!!! :))) Wyróżnienia! Wielkie dzięki bossanova i ogromnie dziękuję za odwiedzaniemojego bloga i jeszcze pozostawianie komentarza, to dla mnie wiele znaczy. Dzięki! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :o) Dzięki!
    Trzymaj się i byle do przodu!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...