czwartek, 22 sierpnia 2013

szyje się dla małych ludzi

Idą zmiany... Jedną z nich jest mój powrót do blogowego świata. Tym razem powinno się udać ;)) Przygotowuję z tej okazji candy, więc bądźcie czujni :)

Było mi bardzo miło, że moje rożki dla Mirelki tak się spodobały, że otrzymałam od koleżanki oczekującej córeczki zamówienie na komplecik - rożek i podusię :)


Resztki materiału w kwadraciki zainspirowały mnie do zrobienia jeszcze jednej kołderki dla Mirelci,  do niej uszyłam jeszcze podusię i domek do tulenia :) Komplecik idealnie pasuje do wózeczka, który jest turkusowy :) W rogach wszyłam szeleszczące wstawki, którymi Mirelka lubi się bawić :)

 

 Co miłe, domek też się spodobał i powstało kolejnych pięć, z czego zostały już na półce w kawiarni tylko dwa ;)


Na razie tyle... Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za Wasze odwiedziny! :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, "szyjątka" piękne. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! Fajnie, ze masz jeszcze czas na szycie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko piekne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak cudownie dziewczęce... Szkoda, że moje dziewczyny już za duże na rożki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Write more, thats all I have to say. Literally, it
    seems as though you relied on the video to
    make your point. You definitely know what youre talking about, why waste
    your intelligence on just posting videos to your weblog
    when you could be giving us something informative to read?


    my blog post; sonos audio system

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...