piątek, 26 lutego 2010

akademickie szkolenie czas zacząć

Widzieliście już nową akademię skrap sklepu? Zapowiada się fantastycznie! Ja już skorzystałam z wiedzy koleżanek z fachem w ręku i popełniłam ślubną karteczkę zainspirowana pomysłami Karoli (kształt kartki) i Agnieszki (stemplowany kwiatek latarni morskiej). Pierwszy raz wykorzystałam nowy koronkowy stempelek i już wiem, że trudno będzie mi się z nim rozstawać! Koronka na kartce i kwiatku odbita jasnobrązowym tuszem oczywiście latarniowym:)

Oto efekt:








6 komentarzy:

  1. pieknie skompownowana kartka i ten ksztalt, super

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszła!!!
    Taka lakka i delikatna :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka!
    Dzięki za namiary na akademię! Dawno nie wchodziłam już na bloga sklepu- a to błąd :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten kurs prawda? ja też skorzystałam. Twoja interpretacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tu pięknie u Ciebie
    jak tylko się odkopię ze swoimi zaległościami to będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do odebrania wyroznienia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...