środa, 24 lutego 2010

wordbook ślubny

W tym roku szykuje się w naszej rodzinie mnóstwo wesel! Na prezent dla pierwszych nowożeńców, u których będziemy bawić się w tym roku powstał wordbook ślubny :) Baza ze skrapińca, turkusowy tusz latarni morskiej ze sklepu skrap.com.pl :)

A ja się chwalę z pełnią radości w sercu wreszcie nowym aparatem :)) Od dawna marzyłam o lustrzankowym Nikonie i wreszcie się spełniło :) Na razie uczę się dopiero, ale mam nadzieję, że moje zdjęcia z tygodnia na tydzień będą lepsze ;) Żeby tylko jeszcze trochę słońca, czego sobie i Wam życzę :**















2 komentarze:

  1. piękna praca!!! Uważam że amber wyjątkowo pasuje do ślubnych klimatów (sama planuję zrobić własny album ślubny i te papiery są pierwsze na liście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten wordbook! Piękne kolorki, eleganckie dodatki... na pewno się spodoba i będzie dobrze służył. Ja jeszcze się nie pokusiłam o żaden album tego typu, ale widzę, że warto spróbować.
    Zajączki jakoś mi umknęły... a słodkie są niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...