poniedziałek, 19 kwietnia 2010

glass of wine na 18-stkę

Na 18. urodziny pewnej panny powstał komplet z końcówki moich zapasów Glass of wine. Inspirowany kursem z forum scrappassion na kartkę w kształcie gorsetu powstał najpierw albumik na kilka zdjęć z pierwszej dorosłej imprezki ;-) Ma 4 karty, które wycięłam z arkusza tektury i prezentuje się tak:





















Potem powstało malutkie exploding box, z arkusza A4, więc bok to 6,5cm. Maleństwo ma na wewnętrznych ściankach tasiemki, żeby można było poprzywiązywać prezenty ;-)










Gorseciki tak mnie wciągnęły, że nie obeszło się bez kartki do kompletu. Kartka jest z ukrytą funkcją ;) może być też folderkiem na płytę ze zdjęciami z imprezy ;-)








Przesyłam ciepłe pozdrowienia z ten pochmurny dzień :-)


3 komentarze:

  1. Suuuuuperr!!!!!
    Baaaardzo seksowne prace :) (no może poza pudełeczkiem :P)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam inspiracji na 18 i trafiłam na takie cudeńko.Bardzo podoba mi się pomysł i wykonanie.Super Zestaw!Śliczny .Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy :) Naprawdę bardzo piękne to co zrobiłaś , a ten pomysł z pudełeczkiem na pieniążki wręcz fantastyczny :D Gorseciki sexowne :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...