wtorek, 1 czerwca 2010

shabby chic

Pomału urządzamy swoje gniazdko... Wykorzystując metodę "baby steps" - pomalutku, ale do przodu ;) We wnętrzach podoba mi się styl shabby chic, rustykalny i kolonialny. Widziałam kiedyś w którymś piśmie wnętrze urządzone przez pasjonatkę tych trzech stylów - wyszło cudnie. Mam nadzieje, że mój mały mix też się powiedzie ;) Troszkę jestem ograniczona przez styl poprzednich właścicieli - kupiliśmy mieszkanie częściowo umeblowane. Ale zgodnie z maksymą Tores, że ograniczenia inspirują, coś się wymyśli ;)

Pierwszą pokazuję konsolkę, która zmieniła swe ikeowskie oblicze ;)










W Twórczym Pokoju dziewczyny zaproponowały wyzwanie w stylu shabby chic. Do stolika dołączę więc dziś jeszcze karteczkę inspirowaną tym stylem, układ podpatrzony gdzieś kiedyś (szukałam, ale nie mogę znaleźć u kogo to widziałam...) Papiery z ILS, ćwiek ze sklep.scrap.pl










6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) I to w jakim szybkim tempie wykonana na nasze wyzwanie :)
    Dziękujemy bardzo za udział w zabawie w Twórczym Pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! KOnsola i karteczka-cudo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z urządzaniem można powoli, lecz zdecydowanie- najlepsze efekty są osiągane właśnie metoda małych kroków.

    Z mieszanki Twoich ulubionych stylów na pewno wyjdzie coś ładnego...ale potrzeba na to czasu:)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka wyszła przepięknie i z niecierpliwością czekam na efekty mixowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie!dzięki za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...