poniedziałek, 12 lipca 2010

ramki


Wzięło mnie ostatnio na ramki ;) Najpierw pomalowałam je duluxem w kolorze orzech włoski, a potem ozdobiłam fronty. Jedna pełnić ma funkcję pamiątki chrztu świętego, potem może oczywiście pomieścić zdjęcie z tej uroczystości :) Wykorzystałam napis ze scrapińca i papiery z ILS. Wosk na świecy udaje glossy accents ;) Nawet ptaszek mi ładnie przypozował ;)






Druga ramka to dalsza częśc prezentu dla Siostry - z naszym wspólnym zdjęciem:



Tyle na dziś :) Dziekuję za odwiedziny i pozostawione słowo :) Zmykam kończyć album dla pewnej małej kruszynki :))

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na pamiątkę Chrztu Świętego! :) i jeszcze w takiej oprawie :) Bardzo przyjemne, delikatne ramki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramki są piękne i naprawdę fajnie wygląda połączenie scrapbookingu i decoupage. Też się w to bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ramki!
    Zgodnie z okolicznościami, na jakie powstały są subtelne i delikatne. Bardzo wdzięcznie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...