piątek, 5 listopada 2010

art journal #1


Dziękuję za tyle miłych słów pod adresem jesiennego albumu! :** "Natchnęło" mnie albumowo i kończę jeden niedokończony z lata i zaczęłam drugi ;-) Tymczasem mały przerywnik - takie sobie cóś na wyzwanie do SP - tworzymy art journal. Pierwsze zadanie - okładka w temacie: "Kim jest ta dziewczyna". U mnie więcej pytania niż odpowiedzi, zobaczymy co z tego dalej wyniknie...



Okładka 15/15, K od Katarzyna, tytuł "scito te ipsum" znaczy poznaj samego siebie, a podtytuł to mała zabawa słowem.



Pozdrawiam ciepło w ten zimny i szary poranek :*

3 komentarze:

  1. przepiękna, nostalgiczna okładka - zreszą już Ci to pisałam, ale tka mi się podoba, że z przyjemnoscią się powtórzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna okładka!!!
    Świetnie skomponowana :)
    Cudne, ciepłe barwy :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo - i treść, zabawa słowami, i forma, piękne kolory i faktury.
    Czekam na dalszy ciąg :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...