piątek, 25 lutego 2011

dla maleńkiej Hani


Tydzień minął jak z bicza strzelił... W tym czasie moja kuzynka urodziła drugą córę :) Z tej okazji powstała karteczka, którą mam nadzieję jutro szczęśliwym rodzicom dostarczy Poczta Polska ;) Zadebiutował u mnie stempelek z kalendarzem z lemonade.





Znów odważyłam się pokolorować stempelek ;) Szału nie ma, ale trzeba się wprawić ;))

Życzę Wam miłego dnia!! Mój mam nadzieje taki bedzie, bo choć zaczęłam go od bardzo nieprzyjemnego badania, to nie wykazało ono poważniejszych powodów do zmartwień :)

Pozdrawiam ciepło! A wieczorem wrócę z wpisem do BOM :)

4 komentarze:

  1. słodka kartka, atempelek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy róż... Świetna kartelucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym kalendarzem. Bardzo podoba mi się zestaw kolorów, taki słodki, akurat dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...