sobota, 23 kwietnia 2011

Wesołych Świąt!


Właśnie wróciliśmy z kościoła z poświęconymi pokarmami, pogoda piękna, wszystko przyszykowane, można świętować :) Wczorajsza długa podróż do Rodziców minęła na szczęście bez problemów, mam nadzieję na równie szczęśliwy powrót. Wreszcie wypróbowałam moją nową foremkę, którą kupiłam kilka miesięcy temu z myślą o wielkanocnych babkach właśnie. Z przepisu na standardowej wielkości babkę wyszły mi trzy, ta dla moich Rodziców:



U Rodziców czekała też na mnie wspaniała niespodzianka - z okazji obrony dyplomu otrzymałam cudnego lapka :D Właśnie piszę do Was tego posta pierwszy raz z nowej maszynerii :)) Mamo, Tato - bardzo Wam dziękuję za tak wspaniały prezent! :***



Życzę Wam, by te Święta Wielkiej Nocy były zdrowe, pogodne i radosne. Niech dopisuje pogoda i humory, przeżyjcie te dni celebrując CUD ŻYCIA!



Przesyłam ciepłe pozdrowienia!

2 komentarze:

  1. Wspaniały prezent :)
    Tobie i Twojej rodzinie również życzę cudownych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo... niezły prezencik:)
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...