środa, 15 czerwca 2011

ślubna de lux

Dziś prezentuję kartkę ślubną - jest to największa (pudełko wykonane jest z dwóch całych arkuszy a4) i najbardziej czasochłonna kartka, jaką wykonałam do tej pory (jakieś 8h...). "Rzeźbiłam" ją tak długo, bo miała być wyjątkowa i nie chciałam zawieść zamawiających (biuro, w którym pracuje mój Mąż;). Postawiłam na klimat shabby chic i róż. Papiery - to jak zwykle u mnie mix różnych kolekcji :) Wykorzystałam piękną wiktoriańską ramkę ze scrapińca, latarenki i motylki z wycinanki oraz lemoniadowe stemple - na froncie kartki jest to folijka od stempelka :) Z tyłu harmonijki jest miejsce na podpisy wszystkich koleżanek i kolegów z biura pana młodego :)



















Zgłaszam ją na wyzwanie "wstążka i kwiaty" na blogu Pollycraft challenge.

This is my entry for the "ribbon and flowers" challenge on pollycraft challenge blog.


Pozdrawiam i życzę słonecznego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Wundeschöne Karten machst DU und Deine Blüten sind ein Traum.


    Liebe Grüße
    Ulrike

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromna jest! Podziwiam, że się zdecydowałaś na tak wielki rozmiar i w dodatku wspaniale sobie poradziłaś - ozdobiłaś go pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie piękne! takie lekkie i pudrowe! genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, niezwykle oryginalna..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie, gdyby nie ty,
    oczywiście pojechała bym w niedzielę
    i było by po ptakach.
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...