środa, 14 września 2011

foto-skrót

Urlop się skończył... Pogoda dopisała, było śliczne babie lato, kropiło tylko raz, a w ostatni dzień lało, lecz i tak za pogodę możemy dziękować Matce Naturze :) Niestety po powrocie do domku złapało mnie przeziębienie i ostatnie dni przeleżałam w łóżku bez siły na cokolwiek... Dziś jeszcze jestem chora, więc na wywołanie zdjęć i scrapy z podróży trzeba jeszcze poczekać ;)) Natomiast dziś fotorelacja w telegraficznym skrócie ;)

Lidzbark Warmiński:




Frombork:




Elbląg:




Malbork:




Krynica Morska:




Gdańsk:




Sopot:




Bory Tucholskie:




Niedługo dużo więcej zdjęć na scrapach i albumach :)
Pozdrawiam Was ciepło - nie przeziębiajcie się tylko! :**

5 komentarzy:

  1. Jak widzę byłaś w moich rodzinnych stronach - pochodzę z Elbląga i miejsca na Twoich zdjęciach są mi znane i jakże miłe mojemu sercu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mase niesamowitych miejsc odwiedzilas w te wakacje,ja tak sobie mysle i chyba zadnego z nich nie widzialam.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny urlop mieliście!!!
    Zazdroszczę... ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo pięknych miejsc zobaczyłaś:)) super urlop!wracaj szybko do zdrowia!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bory Tucholskie i Lidzbark Warminski nie miałam okazji poznać.
    Piekne zdjecia i tak sie przy nich rozmarzyłam, bo już daaawno nie odwiedzałam tych miast.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...