piątek, 28 października 2011

niepraktycznie

Generalnie nie lubię durnostójek. Kurzy się toto tylko, a jak się znudzi to jest problem, zwłaszcza, jeśli to był prezent ;-) Ale czasem przecież miło zmienić trochę przestrzeń wkoło jakimś niepraktycznym drobiazgiem. Taki niepraktyczny właśnie jest ten obrazek. Ale podoba mi się ;-)





Nowe wykrojniczki mam ;D Cieszę się strasznie :))

Jest to jedna z rzeczy, które złożą się na mój TAJNY PROJEKT "TERAZ ALBO NIGDY" ;-)) Nie wiem, czy się domyślacie, ale jeśli nawet, to niech to pozostaną na razie niewypowiedziane domysły ;-)) Wkrótce ciąg dalszy, a ja zmykam do intensywnych działań bojowych ;-))

Pozdrawiam Was ciepło :**

7 komentarzy:

  1. Urocza "kurzołapka".Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) A ja właśnie lubię sobie zagracić półki takimi drobiazgami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby się kurzy, ale przy tym jak pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho, co Ty tam kombinujesz? Zaciekawiłaś mnie mocno :)
    A rameczka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ramka! ja lubię pierdółki, a takie urocze wręcz kocham ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...