wtorek, 29 maja 2012

Konik na Jarmarku

W ostatni weekend odbył się w Płocku Jarmark Tumski - KONIK NA BIEGUNACH miał tam również swoje stoisko, więc ostatni tydzień przed Jarmarkiem był wypełniony intensywnymi przygotowywaniami. Dziś kilka ujęć mojego stoiska - niestety nie miałam czasu, by spokojnie pospacerować wśród nieśpiesznie przesuwającego się tłumu z aparatem, a bardzo żałuję, bo niektóre stoiska były na prawdę warte uwiecznienia, a tym bardziej wspaniali kataryniarze i kataryniarki, którzy wygrywali cudne melodie przez trzy dni Jarmarku. Już teraz zapraszam Was za rok!





2 komentarze:

  1. Byłam na jarmarku, dwie piękne kartki zakupiłam na tym stoisku. Miałam nie lada kłopot, którą wybrać, każda inna i wszystkie cudownie wykonane. Adresaci byli nimi zachwyceni. Szkoda, że nie zostały uwiecznione na zdjęciach. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentowałaś ;o)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...