piątek, 18 stycznia 2013

LO x 3 [10,11,12/2012]

W 2012 udało mi się zrobić 12 layoutów - oto trzy ostatnie, których jeszcze nie pokazywałam. Wszystkie są z wakacyjnych zdjęć z 2011r.

Pierwszy z latarnią morską w tle





Drugi z moją Sis z wakacyjnego pobytu w Krakowie :)



 I ostatni z jeszcze pustym miejscem na journalling - foto z sopockiego molo.



W tym roku jeszcze żadnego LO nie "popełniłam", ale czeka jeszcze sporo wywołanych fajnych starych wakacyjnych zdjęć więc może się doczekają ;) Trzeba by także porobić nowe zdjęcia, żeby mieć, co umieszczać na layoutach,  mam nadzieję, że uda mi się w lutym wybrać na sesję brzuszkową, to będzie fajny materiał do pracy :))

Pozdrawiam Was cieplutko!


3 komentarze:

  1. o tak! To będą fajne lo...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj sesja brzuszkowa z pewnoscia bedzie superowa :)
    Podoba mi sie taka oprawa zdjec, powzdycham sobie jeszcze do twoich prac.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. What's up, everything is going well here and ofcourse every one
    is sharing information, that's genuinely fine, keep up writing.


    Look into my website David Drwencke

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...