czwartek, 10 września 2009

jeszcze wakacyjnie :)

Wróciliśmy z urlopu :) Wyjazd udał się wspaniale :) Miejscem, które najbardziej chyba mnie zauroczyło był ogród różany przy Děčínskim zamku. Raj dla oczu i... nosa! Tyle wspaniałych, cudownie pachnących róż, że chce się siedzieć pośród nich i siedzieć...



Lato na szczęście wciąż trwa, słoneczko przyjemnie świeci :) W tym klimacie mogę pokazać album zrobiony dla mojej ośmioletniej Siostry na zdjecia z wakacji. Zdjęć nie zdążyłam zrobić przed wyjazdem, a po powrocie zastał mnie album bez jednego kwiatka (odpadł chyba w tornistrze, gdy niosła go do szkoły), więc dlatego na fotce leży w tym miejscu muszelka. Bazę wycinałam sama z arkusza tektury milimetrowej.






























Po drodze na wakacje odwiedzaliśmy przyjaciół, którzy niedawno kupili pierwsze własne mieszkanko. Z tej okazji zrobiłam dla nich karteczkę z napisem "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej". Niestety karteczka robiona dosłownie rano w dzień wyjazdu i fotka jedynie zrobiona na szybko komórką.




Trafiłam dziś na kolejny kreatywny blog - do Edyty, a tam słodkości :)




Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

1 komentarz:

  1. no to tylko pogratulować urlopu (żal, że już się skończył, prawda?)

    kartka śliczna i głosi owieczną prawdę - wszędzie dobrze, ale nie ma jak we własnym domu - ech

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...