czwartek, 1 kwietnia 2010

dwa razy cardlift proszę

W przystani mojego małego nałogu ;) jakim jest forum scrappassion jest taki dział wyzwania, a w nim cardlift. W ramach odświeżenia wątku zaproponowałam pracę inspirowaną przecudną karteczką Lenet z jej bloga, na którym znajduje się także mały kursik do tej śliczności.

Efekty tej wspólniej wyzwaniowej zabawy można podziwiać w galerii, dziewczyny na prawdę się postarały! Zapraszam do odwiedzenia forum :)

Ja też liftowałam, karteczka Lenet tak mnie zainspirowała, że zrobiłam dwie jej interpretacje. Pierwsza delikatniejsza z cudnym ćwiekiem ze scrap.com.pl oraz moimi ukochanymi koronkowymi stemplami:) Druga w żywszych kolorach z serduszkowym ćwiekiem upolowanym na wyprzedaży w tiimari:)













Pozdrawiam wszystkich słonecznie przedświątecznie :) :**


6 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Moc pozdrowień również zasyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne lifty dwa :D
    Forma kart jest fantastyczna :)
    Taka w sam raz do zgapienia :P
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne jeśli pozwolisz podpatrzę pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. misterne koroneczkowe kartki- piękne!!!
    Wesołych i cieplutkich Świąt Wielkanocnych !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you very much for linking to my blog. Love your cards!! They are gorgeous. Love the lace You used.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...