środa, 7 kwietnia 2010

zajączek u mnie był ;)

W czasie mojego wyjazdu świątecznego doszła do mnie paczka z Craft4You :) A w niej m.in. przecudny Deep Edger Punch Flower Bed Marthy Steward i różany stempelek z Primy, w którym już się zakochałam :) Po powrocie musiałam od razu je wykorzystać i powstały dwie karteczki na wyzwania. Wszystkie tuszowania za pomocą tuszów latarniowych stąd.




Zainspirowana poniższą mapką z bloga Card Patterns:




Oraz druga wg mapki Mojo Monday 133:



A oto mapka:



Mam nadzieję, że Wasze Święta były udane tak jak moje! Ciepłe pozdrowienia zasyłam z zachmurzonego Płocka!


10 komentarzy:

  1. Piękne karteczki ale fajny pomysłowy zajączek do Ciebie przyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne takie zajaczki nie? ja tez lubiue, jejku jestesmy gorsze jak male dzieci.
    Sliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful take on both challenges. Love your elegant designs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful cards! I love the earthy colors you used. Thanks for playing along with us at Card Patterns this week.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności stworzyłaś - bardzo fajne dziurkacze i zdolne łapeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. What pretty cards! Thanks for playing at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, mają w sobie to coś...

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, these are fabulous...great distressing and style...have a fabulous weekend!

    enjoy *~*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, delikatne i stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach wszystkie są śliczne!! Dzięki za granie z nami w Card Patterns!! xx

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...